azra34 canm soldakı iki tane baya büyük dedı bana. Troıd bezı denen bırsey kalmamıs bogazını tamamen kaplamış dedı. Amelıyat rısklı mı dıye sordum hayır zararsız bır gunde cokardın dedı hastaneden. Ama gunledır rüyalarıma gırıyo ınan. Dogumdan sonra ıns baltırcaö bende detaylı artık bıyopsı yapılacaksa onuda sı dönemde yapmıyor zaten doktor.