Ilknur_degrrli1 Canım üzülmeni ıstemiyorum. Dediklerimi kafana takma öncelikle bazı bebelerin böyle olabiliyor . Doktorun sık sık takip etmesi lzm 8 hafta geç bir süre sen senin sık sık kontrol olmaz lzmki sıvı ilerliyormu düşüyor mu takip etmeleri lzm. Benim bebeğim 6 aylıktı beyninde çok fazla sıvı ve omurgası gelişmemişti aldırmak sorunda kaldım. Kaç haftalıksın bu arada ?