Kızlar bundan önce 4 kaybım oldu şimdi 5.hamileliğim baştan beri hamdolsun iyi gidiyor 19.haftaya giriyoruz ama 10.haftada şeker yüklemesi yaptı doktorum yüksek çıktı yaklaşık 9 haftadır diyet yapıyorum açlık tokluk iyi çıkmıştı diyetten sonra az önce acile gittim kasıkta sancı var diye idrarda şeker çıktı ilk defa böyle bir sey yaşadım doktor sabah yine açlık tokluk bakılsın dedi normal kanda şekere bakmadı şimdi kötü bir sey mi idrarda şeker acaba??