Leyla_Alexandra Yaa kızlar çikolata ve tablo sipariş etmiştim bebeğime bugün geldiler çok güzel olmuşlar çok beğendiğim size de göstermek istedim 🤗❤️❤️❤️
Leyla_Alexandra https://share.icloud.com/photos/0VXYniHAqBHFXyp1cxTUY-x_Q https://share.icloud.com/photos/0XBMj6tAtI8uFs6Maw1qy1fZA https://share.icloud.com/photos/0YG3c0fjKePDOM0MlkWiwPMOQ
Leyla_Alexandra Belçikada bir kadın yapıyor facebook’ta ismi Nuray Göker .. hepsini 140 euroya yaptırdk
Annemmm2 Leyla_Alexandra çikolataya birsey olmuyor demi ya bende 33+1 im daha almadım alsam mı almasammı böyle bir muamma dayım 😂😊
Leyla_Alexandra Annemmm2 arkadaşım sipariş etmişti hiç bir şey olmadı çikolatalara.. sanmıyorum ki bunlara da bir şey olacak bence korkma sipariş et 😀😅