Yeni doğum yaptım ve sütüm gelsin die biraz meyve tabağına yüklendim biliyodum ki armut süt yapiyo fakat bunun yanında muz greyfurt mandalina elma ayva vs çok yedim ama bebegim de gaz oluşumu var hatta bende bile oluyo acaba meyve yediğim için olabilir mi ? Meyve yi yemesem de sütüm gelir deil mi 10 günlük bebegim var biraz geç farkettim tecrubesizlikle beraber ilk bebegim şuan uykusuzlukla araştırma haline yeni girebildim sizler ne diyosunuz meyve yemeyen emziren arkadaşlar var mı aranızda? Bide türk kahvesi gaz yapar mi ??