Serap35 Kızlar burda kontrole giden var mi memnun olan varsa paylaşabilir mi ? Gidiyorsa hangi doktor ?
Sirius223 Serap35 ben gidiyorum canım perinatolojiye. Bir doktor önerim yok 4 haftadır gidiyorum. Servisinde yattim gayet iyisi.
AATozarr Serap35 İlk haftamdan bu yana gidiyorum oldukça da memnunum Necati hançerlioğullarını tavsiye ederim doktor olarak
Eminekckgny Serap35 daha 2. Gidişim olcak canım cuma günü fazla gitmediğim için de daha bilmiyorum memnun olup olmadığımı