Selam anneler 9 haftalık hamileyim tsh değerim geçen Hafta 15 çıktı daha önceden tiroit ameliyatı olmuştum ilaç kullanıyordum ilaç kullanmama rağmen 15 olmuş doktora gittim ilaç dozunu yükseltti ama çocukta sıkıntı olabilir dedi bu durumlan Daha önceden karşılaşan var mı kafam çok karışık