Aylardır geçmeyen idrar yolu enfeksiyonum var hep de sağlık ocağındaki kontrolmde çıkıyor şimdi idrar kültürü yaptıracağım cumartesi antibiyotik başlamam gerekecek yüksek ihtimal normalde asla ilaç kullanmam ağrıdan ölsem ağrı kesici içmem antibiyotik hemde hamileyken hiç istemiyorum aranızda kullananlar var mı acaba 😥