Ayyy bende aynı durumdayım arkadaşlar 39+2 gece şiddetli bel ağrısıyla uyandım kasıklarıma doğru geldi baya baya adet sancısıydı. 40dakika kadar sürdü geçti. Gün içinde hafif kasık ağrılarım oluyor. Birde o akıntı bende bayadır vsr ama geçen gün lavaboda çok yoğun bi şekilde geldiğini gördüm koyu sarı beyaz arası acaba nişan mı dedim. Forumda da birkaç kişinin beyaz sarı arası nişanı geldiğini okudum. Kafam karıştı illa kanlımı olmalı Die. Akıntım çok fazla. Salı günü kontrolüm var doktora sorucam illa kanlımı oluyor Die isterseniz cvbını paylaşırım 😉 İnş o zaman kadar kızım yola düşmüş gelmiş olur hayırlısıyla 🙏😍