mhtp2802 benim de aynı canım iki erkek. 16+5 benim. Bu arada kızlar ben son bir haftadır böyle içerde bir şey kayiyormus gibi anlık bı his yaşıyorum bazen de pıt pıt ama bebek mi bağırsak mi bilemedim daha önce hiç böyle sıklıkta bağırsak hareketi falan olmazdı. Ama nadiren oluyor gün içinde genelde otururken yatarken oluyor. Herkes erken olduğunu söylüyor hareketler icin. İkizlerde bence 18den sonra falan anlarız daha net sekilde