Benim de aynı canlarım ya 😔 35 haftalıkken 2184gr geldi. Karın çevresi 32 haftalık gözüküyor. 34 haftalık kontrolümde 2096gr, karın çevresi yine 32 haftalıktı. Doktorum doplerime baktı, kan akışımız iyi. NST’miz iyi durumda. Suyuma yeterli dedi. Bebeğim belli saatlerde uyanıyor hareket ediyor. Düzenli bir bebe benimki. Doktorum hareketleri takip et, hissetmezsen vakit kaybetmeden hastaneye gel dedi. Son üç hafta protein ağırlıklı besleniyorum, ara öğün, öğün atlamıyorum. Bebeğe kilo aldıracağı söylenen her şeyi düzenli yiyorum, yürüyüş yapıyorum. Ama bazı şeyler olmayınca olmuyor be kızlar. Yani daha ne yapabilirim bilmiyorum. Artık gerisini Allah’a bıraktım. İçimi serin tutmaya çalışıyorum.