Fdm42 canm benim kanamam hiç olmadı ben önlem amaçlı kullanıyorm ve ben evlendikten 6 ay sonra hamile kaldm hemen zor olmadı. banada rahim açılır serklaj olman lazım dedi bir doktor 12. Haftamda ben güvenmedm başka doktora gittm şimdi çok şükür öyle bişey yok fazla yorulmadan geçiriyorm hamileliğimi benmkinin daha ne oldugu belli degil yani doğumdan sonra öğrenicem her doktor farklı söylüyor şu anki doktorumda hafif kalp şeklinde oldugunu tehlike arz etmedigini söyledi buna devam ediyorum Allaha sıgınarak🙏🏻