juliet bende bi tüp bebek 7 haftalik kurtajim var bebek gelişmediği için sonrası birsürü tedavi histereskopi faln bi anda kendiliğinden 8 yıl sonra hamile kaldım galiba hem ondan stresim korkum endişem bide çok tecrübesizim onu anladım yıllardır bebek sayfalarına bakarım tedavi syrecelrine hamilelik bambaşka böseymiş rahme düştüğü an endişe korku baslıyor rsbbime emanetler ins hersey yolunda gider ve saglikla aliriz yavrularimxi