Kizlarr 16+3deyim 🥔Kadariz 🙈 cinsiyetimiz net belli degil pipi gordu en son doktormuz emin olamadi .Detayli ultrasyon tedrgin ediyor alltan usg ile yarim saat kadar bakiliyormus bu bebegimze zarar vermez mi?? AGRILARIM VAR BENIM bazen bel bazen kasik ..Gogus gerginligi ve kasinti bazende aci oluyor.Biraz enfeksiyonum var Fitil kullaniyorm suan sari akintim olmustu.. 2 dusugum oldugundan Kan sulandirici igne ve progestan kullaniyorum sizde durumlar nasil?? Benim bildiklerime ben yardimci olim gakildgm yerlerde siz destek olun 🥰🥰