150_gelartik Mrvaklynr dis Gebelik sonrasi hamile kalmadigim icin bisi diyemiycem hem benim nerede oldugu da belli degildi canim simdi tekrar gebe misin
Hale5555 Rbs111 canım sen ameliyattan sonra kaçıncı ayda hamile kaldın. Ben de ameliyat oldum 1 yıl geçti. Korunmayı bırakalı 2 ay oldu ama daha olmadı hamilelik
AATozarr Mrvaklynr Anladım bence gebelik kaynaklı olabilir hissettiğin ağrı ☺️ Şimdiden hayırlı olsun ama ihmal etme bir an git doktora kanda baktır ☺️
Mrvaklynr 150_gelartik gebeyim sanırım canım üç test yaptım üçü de pozitif ama kan vermeye korkuyorum yine aynı şeyleri yaşarım diye uzattıkça uzatıyorum günü eşime de söyleyemedim
150_gelartik Aslında bizim gibi dış gebelik öyküsü olanlar daha dikkat etmeli eşine bahsetmelisin takip yaptırmalısın. Sen ne yapılacağı konusunda zaten her şeyi biliyorsun kuzum. Korkma tekrarlama riski çok çok düşükmüş bana doktor öle demişti
Mrvaklynr 150_gelartik dış gebelik kanama yapıyor kanamam Yok şu an akıntım lekelenme falanda Yok bekleyeyim biraz daha
Hale5555 Mrvaklynr dış gebelik kanama yapıyor diye birşey de yok herkeste ben hamileyim sandım hiçbir aksi belirti yoktu Allah korusun göster kendini ihmal etme
P_6 Mrvaklynr merhaba dış gebelikten sonra şimdi hamileyim. Aynı tarafta değil tamamen diğer tarafta ağrım oldu ama normal devam ediyor şimdi.. yani bikaç betahcg testinde belli oluyor biliyorsun.. inşallah tekrarlamaz
150_gelartik Mrvaklynr bana 3 ay korun dedi. Daha bir buçuk aydır korunuyoruz. Sana neden 6 ay korun dediler
Hale5555 Mrvaklynr canım sen daha önce dış gebelik geçirdiğin için hamileyim diyorsun kesinlikle hemen doktora git ve baktır. Kendimden biliyorum ben ameliyat oldum çok tehlikeli zaman bile kaybetmeden göster kendini çünkü bizim riskimiz daha fazla