Gulfem07 Ayse00 burdayım 🙂kasik agrım oluyor batmalar oluyor,gerginlik,bas ağrısı,bide çok hareketli bebeğim 1 saat kadar durmadığı oluyor geceleri 2 3 kere uyaniyorum kasılmalarım oluyor korkuyorum erken gelecek diye
Fatmaaldmr Ayse00 bende de nefes darlığı ara da bir kalp çarpıntısı oluyor normal mi bilmiyorum yarın doktor kontrolüm var bakalım doktorumuz ne diycek
Ayse00 Gulfem07 Bende diyorum kesin erken gelicek beklemicek gününü diye ama umarım bekler çünkü küveze alınmasından çok korkuyorum 🙄
mervekucuk 33+1 bizde ama dediğin gibi önce bel ağrısı başlıyor sonra arkasından kasıklarıma ağrı girip girip çıkıyor, üstelik mide yanmasından muzdaribim 😔