Merhaba kızlar size birsey danışmak istiyorum. Eşimle korunmasız iliski yaşamıştık. Sonrasında adetim 12 gun gecikti hamileyim sanmıştım ve testler yaptım fakat hem kan hem de idrar testi negatif çıkmıştı. Akabinde de gecikmenin 12. Gününde adet oldum. Fakat adetim biteli bir hafta oluyor ve dün pembemsi kahverengi bir akıntım oldu gun boyu hafif hafif devam etti. Bugün böyle bir akıntı olmadı fakat kasiklarimda agri var . İlk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Adet görmeme rağmen sizce hamile olma gibi bir ihtimalim var midir ?