Burciny canım 60/120 benım çünkü odam çok büyük değil bu ebat uzun eni biraz küçük oluyor . Yine de 2 yaşına kadar kullanılır. Çocuk odamda da baza olduğu için ben bu ebatı tercih ettim. Daha sonra bunu kaldırcam bazayı kullanır.
birde 70/110 ebatlar var onlarda eni geniş oluyor odanın büyüklüğüne göre karar ver sen
zaten ikiside aynı şekilde katlanıyor biyere giderken kolaylıkla taşınabilir