Balgebe Her kontrol günümde kalbim sıkışıyor bebeğim için endişe ediyorum daha önce düşük yaptığım için mi bilmiyorum sizde kontrol zamanında çok heyecan yapıyor musun bunu nasıl yenebilirim
3melekannesi Balgebe bnde öyleyim daha önce kaybımız olduğu için normal galiba her usg ye girceğimde korkuyorum 😓
SedaveSusam Balgebe nabzım evde hep 70lerde ultrasona girmeden 90 falan oluyor çok heycanlanıyorum kızım iyimi kalbi atıyo mu düşündüğüm tek şey yaşıyo mu oluyo yolun yarısına geldik hala aynıyım
Meryemd Balgebe evet hep bir sikinti var mi acaba diye korkuyorum bende taki ultrasonda doktor bakip bebegin sagligi iyi diyene kadar😂
Zlsanlar23 Balgebe hemde nasıl korka korka giriyorum doktor odasında benim iki tane kaybım olduğu için çok endişeleniyorum rabbim bir daha yaşatmasın🙏🏻
Balgebe Meryemd evet bende gözlerimi kapatıyorum dr iyi deyince açıyorum yarın kontrolüm var inşallah iyi geçer 🙏🙏