Balgebe Kaşık ağrısı veya özel bölgesinde ağrı hisseden oluyor mu ? Karında bazı bazı bölgeler sertleşir mi 15 haftalık olduk ama haraket hissetmiyorum
NisaMomy Balgebe bende 14 haftalığım benimde öyle normal dedi doktor rahim genişlediği için oluyormuş. Ayrıca henüz cok erken hissetmen için 20 li haftalarda hissediliyormuş.
3melekannesi Balgebe bende 15 haftalığım artık hissetmek istiyorum hamile olduğumu unutuyorum bazen oğlumda 17 de hissetmiştim buda öyle olur inşallah☺️
Balgebe NisaMomy karnımda birşey kayıyormuş gibi hissediyordum onada bağırsak haraketi dendi sabırsızlıkla bekliyorum😍
NisaMomy Balgebe bende sabırsızlıkla hareketlerini beklıyorum ama daha var işallah yaşarız o duyguları😇
Balgebe 3melekannesi inşallah canım hepimiz yaşayalım o güzel duyguyu ben ilk defa yapacağım nasip olursa 🙏🙏