28Nisan19 Dogum hikayelerini gordukte okudukca insallah Rabbim diyorum bize de yazmak kavusmak nasip olsun. Kizlar bizde dogum hikayelerimizi yazar miyiz acaba ? 32. Haftadan selamlar hepinizee🥰🥰😊
Ozlembjk 28Nisan19 bende 26 nisan satliyim benim 3.dogum olucak sezeryan olucak muhtamelen senden önce hikayemi yazmak nasip olucak insallah sag saglim gelsinlerde böcükler 😍
28Nisan19 Sahreyldrm Rabbim kavusturmus sizi. Masallahh. Allah hayirli evlat etsin . Hamdolsun.. Bizede en hayirlisindan nasip olsun kardesim 🥰❤ dua edesin...