laboratuvarbebegi1 Kızlar eşim yanımda olamıyacak iş gereği annemlerin yanına gideceğim memlekete yani ameliyatı başka şehirde olacağım. şuan tam 37+0 haftaya pazartesi için gün verir mi bu arada özel hastanede olacağım?
laboratuvarbebegi1 Sahreyldrm sağol canım doktorla görüştüm şimdi yok diyor istersen olur ama 2 3 gün küvezde kalabilir 38+0 bitsin diyor
Sahreyldrm laboratuvarbebegi1 e haftaya kadar 38 dolmuş oluyor ama niye vermedi ki acaba kilosu falan az mı bebeğin ? Benim doktorum ultrasonla da kontrol ettikten sonra yetişmiş zaten bebek alalım dedi kilosu da iyi doğdu çok şükür bende korkmuştum kuveze girer mi sıkıntı çeker mi diye ama inşallah sen de sıkıntısız kavuşursun yavruna
laboratuvarbebegi1 Sahreyldrm amin inşallah canım Allah razı olsun çok az kaldı ❤️ sanada oluyor muydu öyle birşey olacak korkusu
Sahreyldrm laboratuvarbebegi1 olmaz mı kuzum o korku doğsa bile geçmiyor 😊 ben ilk kızımı bir aylıkken kaybettim biraz da ondan etkilenerek bunu sürekli kontrol ediyorum yanından ayrilamiyorum her an bişey olacak diye bazen emerken öksürüyor nefesi kesiliyor nasıl korkuyorum karnındayken başka çıkınca bambaşka bi duygu 💕 doğumdan hiç korkma ama öyle güzel ki zaten hiçbir his acı yok sonrasinda da ben hiç ağrı çekmedim ilk günden beri kendim bakıyorum kızıma hiç yatmadım Allah herkese benim dogumum gibi doğum nasip etsin
laboratuvarbebegi1 Sahreyldrm Ay öyle mi çok üzüldüm Rabbim bu bebeğini bağışlasın sana sağlıkla büyüt inşallah 😒❤️