SevdaTrkl
Aynı haftalarda ben de evrim geçirdiğimi düşünmüştüm ellerim, ayak topuklarım, dudaklarım ve saç diplerim kurudu..Sonraki haftalarda da tırnaklarım sertleşti kalınlaştı 😅😁 yani gayet normal şeyler şu an 23. haftadayım düzeldi elhamdulillah..Bol bol su için ve doğala yakın kremler kullanın..