Kardelen92 Daha çok taze hamileyim merak ediyorum hamile kıyafeti ne zaman alınmalı siz alışverişinizi ne zaman yaptınız
pyymamm Kardelen92 vucut yapınıza bağlı iç karnın yoksa 15-16 haftalarda da cıkar ben 25 oldum belirsiz desem yeri giysime göre belli oluyo azıcık. Üst için idare edebilir ama pantolon alabilirsiniz mesela ilerleyen günlerinizde ben bitane aldım hala rahat onu giyiyorum kendi giysilerimi giyiyorum hala rahatlıkla
Berfe Kardelen92 benim 25.haftadan sonra bir anda çoktu hiç hamile kıyafeti almadım hep geniş kesim elbise aldım çok rahat oluyor
mavera Kardelen92 benim 14. haftada net Bi şekilde çıktı ama iç karnım darmış o yüzden genelde 4 ay bitince belli ediyor gördüğüm kadarıyla
Badevehande Ben 4. Ayda hamile pantolunu taytı ve tişörtü aldım 2 şer tane geri kalan aylarda eşimin tişörtlerini giydim bide lcw önden düğmeli pijama uyurken iyi oluyordu malum son aylar nefes darlığı oluyor
KucukAnne538 Kardelen92 Benim 16 haftadan sonra çıkmaya başladı zaten 17. Haftamdayım bariz belli olmaya başladı artık ama hamile kıyafeti için bu haftalar erken sadece ben bu haftalarda rahat olsun diye hamile pantolon aldım o kadar😊👍