Nisanyr Merhaba Doğumda Meryem ana eli otu kullanan var mı ? Kullandıysanız nasıl kullandınız bilgi verir misiniz
GGD Nisanyr ben kullanılan ınsallah ablama kullanmıştık. Sancın başlayınca suya koyuyorsun o açıldıkça rahim açılıyor daha sonra doğum.ç bitince sudan çıkartıyorsun. Biz öyle yapmıştık ablama.