Minikonunannesi1 Arkadaslari beta hcg m 27 binlerde fakat doktor kesenin icinde bebek goremiyor. Bu degerlere gore normal degil dedi. 1 hafta sonra tekrar gidicem. Ayni durumu yasayaniniz oldu mu 😔
damlanne Minikonunannesi1 kuzum seni üzmek istemem ama 19 binlerde kese ve kalp atışını gördüm ama biraz daha bekle ya da başka doktorq git🤲🤲🤲
Tunabebek Minikonunannesi1 benim de çok yüksekti ve ben çok erken farkettirmeden hamile olduğumu azıcık bekle 1 yada 2 haftaya kesin net belli olur ama üzme kendini
Minikonunannesi1 Prenses39 adet tarihime gore 6+3 ama gec dollenme oldugu icin 1 veya 2 hafta geriden geliyor
Minikonunannesi1 damlanne bende korkuyorum 😔 dusuk ilaci kullaniyorum suan. Bakalim cuma gunu ne diyecek doktor.
Minikonunannesi1 Tunabebek benim kanamam olmustu. Doktor kese durmus bebek dusmus olabilir dedi. Net belli olmasi icin cuma tekrar gitcem bakalim.