Arkadaşlar merhaba bir şey danışmak istiyorum dün çamaşır asarken biraz uzandım gerildim yani karnımın acıdığını hissettim 10+4 gebeyim ve mide bulantım falan yok korkuyorum bebeğe birşey olmamıştır değil mi yani o benden kopmamıştır salı günü randevum var iki günde kafayı yerim yoksa böyle bir durum yaşayan var mı