kubra_10 benim de aynı şekilde 15+3 deyim. Bol kusma,mide bulantısı,uykusuzluk,halsizlik,baş dönmesi yaşadığım bir 3 ay geçirdim. Çok şükür şu an bulantı kusma bitti. Midemde reflü ve gastrit olduğu için çok yemek yememem az ve sık yemem gerekli fakat iştahım çok açıldı 🤦🏻♀️😅