Lale96_ Merhaba kizlar Kizlar 15 haftalik hamileyim bebeğim aşağida yerleşiyo bu durum bebeğin inkişafi için tehlükelimi?
Ponciklerim Lale96_ benim de plasentam aşağıda doktor bi tehlike Yok zamanla yukarı çıkacaktır zaten dedi dikkat et kanaman olabilir korkma dedi ben çok ayakta durmamaya ve yorulmamaya çalışıyorum ayaklarını uzatıp eve o tur genel de
Ponciklerim Lale96_ endişelenme o seni daha fazla etkiler ben 21 haftalığım doktor canı oraya yerleşmek istemiştir dedi sen bebeğinin rahatını düşün olumsuz düşünme büyüdüler artık senin ne hissettiğini anlıyorlar