35Ayse35 bnde doktra gıdınce söyleyı ıstyorum bna ılle yaptr der belkı normlde gttmycem ama 25 gundr hc gtmedım sadce norml muaynemı yaptrsam bna tepkili olurr mu acba bılemedım ayennn cok haklsınz hc bır seklde tedavısı bı onmlemı yok gereksz bırda okudukca dha cok kafama takıyorum yaptrdmama kararı alıyorum.. Saglıcakla kucgmza Alrz Allahn ıznyle ınsllah szde bnm gbısnz aynı😣😣😔