Normal sekerime rutin olarak ayda 1 yatırıyorum zaten,özel muayeneye gidiyorum ben doktorum yaptirmami istedi açıkçası bende istiyorum çünkü eğer seker varsa erken teşhis olup tedavi olabilirim ama bunun olup olmadığını bilmezsem de çok sakıncaları var onuda biliyorum.Allah korusun ama körlüğe sebep olduğunu biliyorum gebelik şekerinin.tavsiyem doktorunuzla konuşun,ben etrafımda gerek görmeyen doktor görmedim hiç