Sizce anormal bir durum mu bu haftada sancı çıkması. (Açılma yok, sancılar da genelde 1-30 arası sadece bir kez 100e çıkmış ama ben hiçbir yerimde bir ağrı hissetmiyorum) Bebeğin kilosu 3e yakın. Sancı da olunca doktor Doğumun bir iki hafta içinde gerçekleşebileceğini söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı