Busbus00 Kızlar 30.haftamdayım sırtüstü yatıyorum yani uyandıgımda o sekilde buluyorum kendimi pek rahatsızda olmuyorum arada sadece belim agrıyo ondada sola dönüyorum hemwn ama sizce bebişimiz rahatsız oluyomudur yani dogrumu yapıyorum bilemedim 🤷♀️
Sevdaoyku Busbus00 ya bende ister istemez bi kalkıyorum sirt üstü. bazen belim ağrıyor. 31 im bende ama bilmiyorum insallah rahatsız olmıyorlardır yaa
Esraygtf Busbus00 nstde 30 dkdan fazla sırt üstü yatmıstım bi kere bebeğin kalp atışları yavasladı diyip yan yatmamı söylemişlerdi
Lale00 Busbus00 of bende ya sag sol yatmaktan kalcalarim uyusuyo kendimi hep uyandigimda sirt ustu buluyorum bazen esim uyariyo sirt ustu yatiyosun diye ole duzeliyorum yatmamak gerek mis ama
Yrnkrm Busbus00 ben biyerde okumuştum 20 haftadan sonra sırt üstü ve sağ tarafa yatmak bebeğe giden kan oksijeni azaltıyor ve bebeğin kalp atımını düşürüyor yinede tabiki doktorunza danışın yatmanızı tavsiye etmem. Birde happy mom uygulamasının blog kısmına bakın orda yatış pozisyonları adlı bi yazı okumuştum ben
MehtapSevim Bebeğin solumunu etkiliyor sırt üstü yatmak o yüzden sırt üstü yatınca hemen hareketleniyorlarmış dikkat edin bence özellikle son haftalardaysanız