Hamissss Kızlar 39 haftalık oldum hala hiç bir belirti yok. Doğum sancısı nasıl bişey geldiğinde nasıl ayırt edicem tarif eder misiniz?
GGD Hamissss adet sancısı gibi oluyor beline ağrı vuruyor karnın günde 5-6 dan fazla sertleşiyorsa bunlar doğum sancısı belirtileri. Ben geçen hafta karnım 5-6dan fazla sertleşiyor diye doktora gittim nst de sancılarım çıktı ilaçlarla suan doğumu durduruyor doktorum bu gibi belirtiler oluyor canım ama bazen kimisi hiç hissetmiyormuş bile kişiden kişiye değişiyor aslında.
Hamissss GGD karnım düzenli olarak sertleşiyor kasıklarım da da hafif sancı olup gidiyor gelmiyor 🙈 Teşekkür ederm bu arada sen kaç haftalıksın?
tugbadm GGD canım bende bugün gittim belim hala ağrıyor ara ara alt karnım ağrıyor özellikle belimin sağ tarafı hiç sızısı dinmiyor nts bir iki tane sancı çıktı dedi daha var dedi geldim eve ama belimin ağrısını nasıl geçiricem bilemedim
GGD Hamissss 34+1 im şuan ama 33 haftalıkken benimkisi acele etmeye başladı o yüzden ilaç tedavisi görüyorum şuan. ☺️
Esraygtf Hamissss canım 2 haftadır karnım 1-1.30 saatte bir sertleşiyor 38 haftalığım bende. Gelen giden yok😂
Esraygtf Hamissss benimki gösteriyoo. Hatta 36 da boynunda kordon vardı 37 de gittim açmış kordonu cok sükür geri :)
Snavra 40+0 dayım benim de alt karın ve kasık ağrılarım var. Sancı değil ama adet olmuşum da onun rahatsızlığı gibi. Bugün nst de hiçbir şey çıkmadı 🤷🏻♀️ Açılmama bakmadı doktor. Ne zaman gelecek bilmiyorum ya, belirti beklemekten usandım artık 🙇🏻♀️