Mrsbozbay Merhaba, 6 haftanın içerisindeyim göğüslerimdeki hassasiyet her geçen gün daha da artıyor ve kaşıntı var. Doktora yarın başvuracağım ama bunu yaşayan anneler ve anne adaylarından tavsiye istiyorum 🙏🏼
Rukiye1006 Mrsbozbay Hassasiyet oluyor canım benimde öyle üstüne yatamiyorum bile kaşıntısı muhtemel çatlamasindandir ama doktora görünmek de fayda var Rabbim evlatlarımızı sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin☺️
Pelinbyk Mrsbozbay biz 12 haftalık olduk canım ama benimde göğüs ucumda vardı hafif kaşıntı ve kaşıdıkça da acıyodu şimdi sadece ucunda acı var bide dolgunluk var
Deletedmom0190 Kaşıntıyı bilemem ama göğüs hassasiyeti çok normal. 14. Haftaya kadar parçalanırcasına acıyordu göğüslerim. Kendim bile el süremiyordum
Mrsbozbay Rukiye1006 Amin canım Allah razı olsun güzel yorumların ve tavsiyelerin içim teşekkürler.. Doktora yarın göstereceğim zaten ama deli gibi kaşınıyor ve hassasiyette var tabii elimi süremiyorum bazen