Gribulut Aynen az kaldı çok şükür 😇 30+1 de gittim 1670 di kilosu gelişimi güzel dedi doktorum sizin nasıl 😊
Esrakrc Kızlar yozgatta hangı hastaneye ve hangı doktora gidiyorsunuz ben sarıkayalıyım eşim askere gidince yozgata gelicem. Ama doktor seçemedim 😞
Bilgeninannesi Bu Yozgatlıları da her yerde görüyorum 😅 Ankara’da böyleler nedir bu özgüven kızlar? 😅
Mehar04 Esrakrc diğer doktoruma bakarak daha iyi canım bana göre ama iyi bi doktor kendini iyi hissettiriyor insana