Fnddgll Kızlar 15+6 haftalık hamileyim ikinci trimestir da normalde enerji artışı zinde hissetme olması gerekiyormuş ama benim sürekli uykum var ve halsizim siz ne durumdasınız??
Deletedmom317 Fnddgll ben 15+4 oldum. Halsizlik kusma tiksinme hepsi geçti gitti şükür. Sadece alınganlık kafaya bişeyleri fazla takma sorunu başladı sanki. Normalde çok rahattım kimseyi takmazdım🙃