Gull2110 Nesizade05 benim hic kalmadi mide bulantim neredeyse karnimda kilodan kaynakli göbektir henuz cikmasi icin cok erken bu hafta sadece istahsizlik var hemde herseye karsi 11+2 yiz😀
GizPek Gull2110 nerdeyse aynı zaman doğacaklar 🥰 bizim doktorumuz cuma günkü kontrolde kız gözüküyor dedi ama kesin değil dedi bilmiyorum
Gull2110 GizPek bizim doktor kucuk daha diyip duruyor 😀 bakalim yarin ikili testimiz var insallah bir yorum getirir 🌸 Saglikla gelsin yavrularimiz 💛
Nesizade05 Ecrinbzkrt aynı benim de öyle ilk gebeliğim boştu o yüzden cok heveslenmek istemiyorum İnsan korkuyor İnşaAllah hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alırız 🌸
Ecrinbzkrt Nesizade05 amin ben bugun gordum yavrumu cok sukur rabbıme buyumusuz saglıgı sıhatı yerındeydı uyku modunda zor uyandırdık rabbım evlatlarımıza saglık omur veraın cnm☺️
Beyzaharun Popcap ben 11+6ydim bugun ikili test yapıldı hemde usg de bakarken kız 👧🏻 olduğunu söyledi dr umuz
Nesizade05 Beyzaharun yaa maşaAllah belli oldu mu öyle erken bende cuma günü gideceğim ikili tarama İçin 11+6 olacak belki benim de belli olur🥰 tabiki önce sağlıklı olsun da inşaAllah 🤲🏻🌸
Adel001 Nesizade05 11 haftalığım canım azaldı miğde bulantılarım ama şimdide kusmak istiyorum kusamıyorum . Çok kötüyüm😔 zaten hiçbirşey yemiyorum içmiyorum. Miğde suyum geliyor sadece
Minimamy Bizde 11+6 yız Yemek yiyemeyen surekli safra gibi sarı kusan varmı bide miğde agrımasından baş ağrısından uyuyamıyorum