Basakadaelvinasya Merhaba kızlar 33 haftalık gebeyim Benim minik günde 3 4 kere hickirirdi durdu resmen Akşam.yatinca sabah kahvaltıdan sonra hep hıckırırdı 2 gündür hiç hıckırmıyor neden olabilir ki 😔
Arifeyenianene Basakadaelvinasya benimde öyleydi hem sık hemde uzunca hickirirdi son birkaç gündür pek hisstemiyorm bilemedim sebebini.
Busracnbr Basakadaelvinasya Benimki de bir gün hıçkırmıyor diğer gün 3 defa hıçkırıyor mesela o değişiyor 🤷♀️☺️
Basakadaelvinasya Bilgeninannesi Ama geçen hafta düzenli hergün oluyordu Forumlara bakıyorum herkesin düzenli ilerliyor durdu yazan yok 😔 anlamadım
Bilgeninannesi Basakadaelvinasya benimki 1 kere hıçkırdı daha da hıçlırmadı. Hıçkırık düzenli olmaz hareket düzenli olur böyle ufak tefek şeylere moralinizi bozmayın burdaki çoğu kişi bebeği ultrasonda önde gidiyor diye mutlu oluyo öyle de cahil dolu yani sıkmayın canınızı 😊
Bilgeninannesi Viyanarin21 sadece gelişimi iyi gidenler mi önden gidiyor? Burda bir sürü bebeğiyle ilgili problem yaşayan anne adayı varken “tosuncuğumun gelişimi falanca hafta önde kızlaaar normal mi” yazanları cahil ve son derece saygısız görüyorum. Artık niyetleri her neyse.
Basakadaelvinasya Busracnbr Anladım canım normal demekki günü gününü tutmuyor zaten ben foruma konu açtım 1 saat önce hıçkırdı minik kızçem 😍 Annesini duymuş olmalı 😂