Arkadaşlar merhaba
39 +4 günlük hamikeyim. 37. Ve 38. Haftalarda doktorum çatı muayenesi yapti. Muayenede kendimi kastım. İstemeden de olsa elimde olmadan kendimi kasiyorum. Korkmuyorum ve acı duymuyorum aslında. Doktorum böyle olursa normal doğumda çok zorlanacagimi soyledi. Şu ana kadar açılma nişan gibi bir doğum belirtim de yok. En son muayenemde doktor bebeğin suyunun azaldığıni belirtti. Pazartesi tekrar kontrolüm var ve duruma göre salı günü suni sancı ile doğumu başlatalım dedi. Sizce suni ile normal dogumu deneyeyim mi yoksa sezeryan mi talep edeyim ?