Benim 2. Gebelik. İlk oğlum rahattı. 32 yaşımda doğurdum. 36 haftada babasının doğum gününde geldi 3530 doğdu kuzum. Simdi 35 yasim bu oglus beni cok zorladı. Araları 3 yas 3 ay olacak Allah'ın izniyle. 37+1 olduk. Yarın kontrolüm var. 3.5 hafta onden gidiyor. 33. Haftamdan beri kasılmalarım yalanci sancılarım ve çatı agrisi beni yerlebir etti. Gündüz de bar ama gecelerim kabus. Bebek iri olduğu icin 40 haftalık hamile gibi yasıyorum herseyi. 38+4 olana kadar beklerse sabretmeye çalışıyorum. 18 Aralık sezeryan gun verdi dr. Gece pazartesi 36+2 de gittim kontrole. Boyu 52 kilosu3960 dedi. Ama Fazlada çıkabilir azda 500 gr. Dedi. Sukur sekerim falan yok. Eşim iri doğmuş 5200 bebelerde ona cekmis. Karnım kocaman. Allahtan 12 oldum ama göbek dengemi baya bozdu. Saglıkla kucağımıza alalım insallah hepimi