Merhaba hanımlar. 39+1 olduk. Dün acile gittim kusma ateş yüzünden. Doktor alttan baktı %63 açılma var 3 cm dedi. Eve git sanci evde çek dedi. Nst hafif hafif sanci cıktı. Ama ben pek hissetmyrm. Sanci nedir onu bilmiyorum daha doğrusu. Ilk gebeligim. Dogum kolaylaştıracak açılma yapması için neler yapmalıyım bilgisi olanlar yazabilir mi lütfen?????