Merhaba 29+1 haftalık hamileyim ara sıra sol kasığımda adet ağrısı gibi bi ağrı oluyor sonra geçiyor bu nedir bilen var mı doktora gitmeli miyim ya da ne yapmalıyım sancı değildir dimi? Son zamanlarda o kadar sık olmaya başladı ki bi sebep bulamadım sadece yorulduğumda filan değil herhangi bir zamanda da olabiliyor