canım ben 4 hamileliğimde de eczaneden test almadan bu testi yapıyodum hatta arkadaşım da yaptı onda da pozitif çıktı ama idrarda tortu olması önemli degil tortu genellikle hep oluyo benim öğrenip yaptıgım test te tortular dibe çöküyosa hamilesin çökmüyorsa hamile degilsin cam bi kavanoz kullan net anlasılıyo