Ednr Kızlar 37+2 yiz bugün doktora gittim 2 cm açılma var salı günü gel tekrar bakalım dedi aynu durumu yaşayan var mı sizce ne zaman doğum olur yardımcı olur musunuz 😐
123w123w Ednr benimde geçen hafta 1 parmak açıklık vardı nişanımda geldi bugün gittim 10 gün sonra gel dedi sancım yok 37+4 haftalığım bende