GGD _Gunes_ ay erkek bebekler inatçı oluyo diyorlar benimki kız 33 haftalıkken gelmeye çabaladı da şuan ilaçlarla durduruyorlar. Hayırlısıyla gelsinler ınsallah bıraz daha bekle tam 40+ lara geçene kadar. ☺️
Vera18 _Gunes_ 37+0 olduk ben bile daha vakit olmasına rağmen gelsin istiyorum 😅 onlar geleceği vakti bilirler biz ne istesek boş hayırlı vakitte sağlıkla gelsinler inşallah 🤗
Nagihan_fth37 Benim de 39-2 ama bende de bir dey yok hala. Sürekli kendimi dinliyorum resmen. 1 cm açılma var dedi doktorum dün ama hala bir sey yok
Ltfy 39+2 bizim kızda pek nazlı çıktı gelmesi yok. Artık hafiften sancılar giriyor belime kasıklarıma ama gelip geçiyor sabırsızlıkla bekliyoruz 🤦🤷🏻
Lindam _Gunes_ canım daha gününün gelmesine var neden acele ediyorsun ki. 40’ı geçsin de öyle gelmiyor de. 42 haftalık olup doğuranlara Ne demeli
Btldrcn Biz de kızımla 39+2 Olduk 🙋🏼♀️ Hiç bir belirti yok sadece adet olacakmışım gibi kasık ağrılarım var sabırsızlıkla bekliyoruz bizde
Daphne 39+1 bende beklemedeyim gelmiyor oğluşum. Dün bir iki belime vuran bir ağrı oldu ama çabuk geçti, gece de adet ağrısı gibi bir ağrı vardı o kadar :(( gelmeyecek gibi duruyor :(
Kkubra92 _Gunes_ bende 39+2 haftaligim benimde oglum inatci cikti gelmiyor artik sabirsizlaniyorum en ufak sancida acaba diyorum 🤦🏻♀️