A_C_04 vallaha yerlesme kanamaai bile olsa git doktoruna. Ilk gebeligim yerlesme kanamasi denildi ihmalle dusuk oldu. Ikinci de de aynisi oldu doktoru degistirdim ayni seyleri soyleyince. Doger soktor yerleame kanamasi da olabilir dusuk tehtidi de dedi. Ilaclar ve bi kac kez igne vurundum. Yerlesme kanamasiymis 5 6 haftalardi o zaman baslamisti. Gecince doktorum kan sulandirici da kullandigim icin kucucuk bi damara bile denk gelse yerlesirken normal insanlara gore daha cok kanadi korkmaya gerek yok artik demisti. Cok sukur kocaman olduk karnimda her gormemde duygulanip nasil da buyumus yaa diyorum. Insallah hepimiz saglikla aliriz kucagimiza