GGD olabilir ama bebeğin ağırlığından ötürü de ağrıyo olabilir doktora kontrole gittiğinde net öğrenirsin canım ama normal diyolar kanala girmesini bu haftalarda sadece 40 hafta ya kadar beklemeyebilir daha erken gelebilir dediler bana 37 38 haftalarda hatta belki daha erken ama bu benim için geçerli sen öle düşünme