Arkadaşlar mrb en son 30kasımda gitmiştim yaklaşık 2haftadır şiddetli kasık ağrım vardı doktor kasılma olduğunu rahim ağzımın Allahtan kapalı oldğunu söyledi. Progstan yazdı sabah akşam. Bi kaç gündür de sanki vajinam açılıyo gibi böyle sanki ordan içeri hava giriyomuş çok fazla da sanki ordakin skıntı su bişey gelicekmiş gibi oluyo kısa sürüyo neden olabilir sizce tecrübeli olanlar bilgisi olanlar yazabilir mi 🤦🏻♀️ 22+4 haftalık bu arada