tugba_huma08 Kızlar 35 haftalik hamileyim ama kac gündür acayip kasik agrım oluyor adet ağrısı gibi ozellikle gece yatarken yatakta dönerken cok oluyo karnim hep sert kasılmalarımda cok oluyo varmi benik gibi olan
dedimolabilirrr tugba_huma08 benimmm 36. Hafta dayım bende alt tarafıma inanılmaz baskı oluyor ve karnım adet sancısı gibi ağrıyor doğum yaklaşıyor ondan oluyor dedi noktorum nstye girdim sancı çıkmadı canım sen de gir yine de gerçek sancı olabilir
tugba_huma08 dedimolabilirrr sali günü konrtolum var gecen hafta gittigimde söyledim nstye girdim sanci flan çıkmadı ama bazen dayanilmicak gibi oluyo bu sanci
dedimolabilirrr tugba_huma08 bende aynı şekilde dışarı çıktığımda falan wcsii olmayan bi yere gitmiyorum artık 😂 bebek baskı yaptığı için işte hep oluyor bunlar ama korkacak bişey yok bence bu sancıların olması artık çok normal